En god dag, og en god nat

I går var en god dag. Derfor kom der heller ikke indlæg her på siden, for jeg følte ikke det store behov for at skrive.

I forgårs fik vi besked fra Lukas' special børnelæge, at han ikke var i en højrisiko gruppe for at blive svært påvirket af Corona. Det er uden tvivl en af de ting, jeg har spekuleret meget på, og været meget angst for. Nu tror jeg, at han nok skal klare det fint, hvis han får Corona virusen. Det lettede en del på min angst.

Min far og stedmor der har været i Spanien, er kommet hjem igen. Det skete også i forgårs. Det har bestemt også lettet angsten, for jeg var meget bekymret for dem, og om de kunne komme hjem.

Så i går følte jeg mig nærmest normal. Jeg arbejdede det meste af dagen, imens jeg samtidig passede ungerne. Det lykkedes mig også at spise små portioner til både morgenmad og frokost, og til aften vil jeg næsten sige, at jeg spiste en normal portion. Så det var dejligt.

Natten til i dag er faktisk også gået godt. Jeg har sovet  det meste af natten, og de få gange jeg vågnede, var det vist bare fordi jeg vendte mig lidt.

Angsten har dog ikke helt sluppet sit tag i mig endnu. Her til morgen har jeg ligget og tænkt flere dystre tanker om Corona, levering af fødevarer mv.
Jeg har en aftale med en psykolog på fredag, og her skal jeg have hjælp til at lære at leve i den verden vi er i, så jeg ikke bliver så påvirket, når jeg ser nyheder, snakker med andre mennesker, eller mærker at andre er nervøse.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

God dag...

Links jeg benytter

Dagbøger